Οδηγούμε το νέο Toyota C-HR: Υβριδικό με 140 ή 198 άλογα

Με δεδομένη την βελτίωση της πλατφόρμα GA-C με αύξηση της ακαμψίας, μείωση του βάρους με εκτενή χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής, διεύρυνση των μετατροχίων, μείωση του κέντρου βάρους και βελτίωση της ηχομό

Με δεδομένη την βελτίωση της πλατφόρμα GA-C με αύξηση της ακαμψίας, μείωση του βάρους με εκτενή χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής, διεύρυνση των μετατροχίων, μείωση του κέντρου βάρους και βελτίωση της ηχομόνωσης, το νέο C-HR έχει έναν ακόμα πιο απολαυστικό οδηγικό χαρακτήρα.

Μέσα σε όλα τα φρένα είναι αποτελεσματικά, δυνατά και με βελτιωμένη αίσθηση, ενώ η ενισχυμένη με νέα συστήματα σουίτα σφαλείας Toyota Safety Sense 3+ απογειώνει την αίσθηση ασφάλειας.

Μέσα σε όλα τα φρένα είναι αποτελεσματικά, δυνατά και με βελτιωμένη αίσθηση, ενώ η ενισχυμένη με νέα συστήματα σουίτα σφαλείας Toyota Safety Sense 3+ απογειώνει την αίσθηση ασφάλειας.

Όσο δε ζητάς πλήρη επιτάχυνση, ο θόρυβος στην καμπίνα είναι χαμηλός. Ωστόσο, ακόμα και όταν ανεβάσεις ρυθμό το χαρακτηριστικό βουητό λόγω του eCVT κιβωτίου είναι πιο ήπιο από ποτέ.

Όσο δε ζητάς πλήρη επιτάχυνση, ο θόρυβος στην καμπίνα είναι χαμηλός. Ωστόσο, ακόμα και όταν ανεβάσεις ρυθμό το χαρακτηριστικό βουητό λόγω του eCVT κιβωτίου είναι πιο ήπιο από ποτέ.