Δοκιμή: Ανανεωμένο Ford Focus mHEV με 155 PS

Στο γεροδεμένο και οδηγοκεντρικό εσωτερικό η αλλαγή είναι σαφώς πιο wow και έχει να κάνει με την οθονάρα των 13,2 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.

Στο γεροδεμένο και οδηγοκεντρικό εσωτερικό η αλλαγή είναι σαφώς πιο wow και έχει να κάνει με την οθονάρα των 13,2 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.

Στο γεροδεμένο και οδηγοκεντρικό εσωτερικό η αλλαγή είναι σαφώς πιο wow και έχει να κάνει με την οθονάρα των 13,2 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.

Στο γεροδεμένο και οδηγοκεντρικό εσωτερικό η αλλαγή είναι σαφώς πιο wow και έχει να κάνει με την οθονάρα των 13,2 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.

Ακόμα πιο προσεγμένη ποιότητα, σπορτίφ διάκοσμος και κόκκινες ραφές για την έκδοση ST-Line X, ψηφιακός πίνακας οργάνων, απολαυστικός επιλογέας, πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας.

Ακόμα πιο προσεγμένη ποιότητα, σπορτίφ διάκοσμος και κόκκινες ραφές για την έκδοση ST-Line X, ψηφιακός πίνακας οργάνων, απολαυστικός επιλογέας, πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας.