Σπουδαία οικονομία εξασφαλίζει με τον 1.500άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα του Yaris, αλλά η χαμηλή ροπή θα σε αναγκάσει να κατεβάσεις μία ή και δύο σχέσεις όταν επιχειρήσεις μία προσπέραση.
Η απουσία κάποιου υβριδικού βοηθήματος «τσιμπά» την κατανάλωση του Hyundai i20 (7,5 λτ./100 χλμ.), το οποίο όμως έχει καλύτερες επιδόσεις χάρη στο turbo.
Με κύκλο στροφής τα 9,8 μ. στο Toyota Yaris, εύκολα καταλαβαίνει κανείς πόσο εύχρηστο είναι εντός πόλης, πόσο ευέλικτο γενικά και σίγουρα μετατρέπεται στον απόλυτο σύμμαχο σε κάθε μανούβρα.