Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai i10 N Line με 100 άλογα

Παρά τις 16άρες ζάντες και την σφιχτή ανάρτηση, το turbo i10 των 100 ίππων δεν χάνει σε άνεση και απορροφά σχετικά ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες.

Παρά τις 16άρες ζάντες και την σφιχτή ανάρτηση, το turbo i10 των 100 ίππων δεν χάνει σε άνεση και απορροφά σχετικά ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες.

Δεν βγάζει αστείρευτο fun to drive χαρακτήρα, όμως σε κάθε περίπτωση το turbo i10 είναι ουδέτερο στη συμπεριφορά του και σε τσιγκλάει να πατήσεις το γκάζι όταν βρεις μια στριφτερή διαδρομή.

Δεν βγάζει αστείρευτο fun to drive χαρακτήρα, όμως σε κάθε περίπτωση το turbo i10 είναι ουδέτερο στη συμπεριφορά του και σε τσιγκλάει να πατήσεις το γκάζι όταν βρεις μια στριφτερή διαδρομή.