Ευχάριστη έκπληξη είναι ο τρόπος αντίστασης του EV9 στην πίεση, αφού πατώντας σε απίθανα φαρδιά μετατρόχια δεν γέρνει δραματικά, κρατάει πολύ πειστικά και αντιδρά χωρίς εκπλήξεις με τη βοήθεια και του πληρέστατου ηλεκτρονικού οπλοστασίου.
Η σφιχτή ανάρτηση (ανεξάρτητη σε κάθε τροχό) καταφέρνει να κοντρολάρει το βάρος του (2,6 τόνοι είναι αυτοί) και το τιμόνι εξασφαλίζει ικανοποιητικό feedback, όμως αυτά που μας άφησαν με το στόμα ανοιχτό (και το στομάχι στο λαιμό) ήταν τα φρένα.