Το εξαιρετικό πλαίσιο συνδυάζεται με μια καλοκουρδισμένη ανάρτηση, που είναι όσο σφιχτή πρέπει για να στρίβεις γρήγορα (ειδικά στην έκδοση GT της δοκιμής με τους τροχούς των 17 ιντσών και τα ελαστικά 205/45) και όσο απορροφητική χρειάζεται για μην κοπανάει όταν περνάς πάνω από κακοτεχνίες.
H μπαταρία ιόντων-λιθίου, που φορτίζει Όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι ή όταν φρενάρεις, είναι τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού για καλύτερο «ζύγισμα» του βάρους και για να μην «κλέβει» λίτρα από το χώρο αποσκευών.