Πρώτη Δοκιμή: Toyota bZ4X, το «ηλεκτρικό RAV4» της Toyota

Στην πράξη τώρα το ηλεκτρικό σύνολο έχει δυνατές επιταχύνσεις χρησιμοποιώντας το Normal προφίλ οδήγησης (έχει και Eco, αλλά όχι Sport) και άμεση απόκριση, με την όλη ισχύ να διοχετεύεται σωστά και όχι

Στην πράξη τώρα το ηλεκτρικό σύνολο έχει δυνατές επιταχύνσεις χρησιμοποιώντας το Normal προφίλ οδήγησης (έχει και Eco, αλλά όχι Sport) και άμεση απόκριση, με την όλη ισχύ να διοχετεύεται σωστά και όχι νευρικά ή άτσαλα.

Η ταχυφόρτιση γίνεται με ταχύτητες έως και 150 kW με ελάχιστο χρόνο 30 λεπτών για να φτάσει από το 20 στο 80%, ενώ για φόρτιση σε wallbox έχει ενσωματωμένο on board charger 11 kW που χρειάζεται 6,5 ώρ

Η ταχυφόρτιση γίνεται με ταχύτητες έως και 150 kW με ελάχιστο χρόνο 30 λεπτών για να φτάσει από το 20 στο 80%, ενώ για φόρτιση σε wallbox έχει ενσωματωμένο on board charger 11 kW που χρειάζεται 6,5 ώρες για να φορτίσει πλήρως την μπαταρία από το 0%.

Παρά το γεγονός πως η ωφέλιμη χωρητικότητα της μπαταρίας είναι σχετικά περιορισμένη στα 64 kWh, όπως ανακοινώνει η μάρκα (σ.σ. το μεγάλο buffer βοηθά στην υγεία και μακροζωία της) έχει αυτονομία 410 χ

Παρά το γεγονός πως η ωφέλιμη χωρητικότητα της μπαταρίας είναι σχετικά περιορισμένη στα 64 kWh, όπως ανακοινώνει η μάρκα (σ.σ. το μεγάλο buffer βοηθά στην υγεία και μακροζωία της) έχει αυτονομία 410 χλμ., με το σύνολο να αποδεικνύεται αρκετά οικονομικό σε κατανάλωση ρεύματος.