Δοκιμή: MG4 XPΟWER | 435 άλογα & 4κίνηση με 35 χιλιάρικα

Καλοφτιαγμένη και ευρύχωρη καμπίνα με digital διάκοσμο και καλή εργονομία ,ωστόσο παρά τις επενδύσεις από αλκαντάρα και τις κόκκινες ραφές, λείπει το ιδιαίτερο «χρώμα» συγκριτικά με τις δικίνητες και

Καλοφτιαγμένη και ευρύχωρη καμπίνα με digital διάκοσμο και καλή εργονομία ,ωστόσο παρά τις επενδύσεις από αλκαντάρα και τις κόκκινες ραφές, λείπει το ιδιαίτερο «χρώμα» συγκριτικά με τις δικίνητες και λιγότερο εκρηκτικές εκδόσεις.

Παρά τις επενδύσεις από αλκαντάρα και τις κόκκινες ραφές, λείπει το ιδιαίτερο «χρώμα» συγκριτικά με τις δικίνητες και λιγότερο εκρηκτικές εκδόσεις.

Παρά τις επενδύσεις από αλκαντάρα και τις κόκκινες ραφές, λείπει το ιδιαίτερο «χρώμα» συγκριτικά με τις δικίνητες και λιγότερο εκρηκτικές εκδόσεις.

Γνώριμο το εσωτερικό από τα προηγούμενα MG4 που έχουμε δοκιμάσει.

Γνώριμο το εσωτερικό από τα προηγούμενα MG4 που έχουμε δοκιμάσει.