Δοκιμή: MG4 XPΟWER | 435 άλογα & 4κίνηση με 35 χιλιάρικα

Η κλίση είναι ελεγχόμενη αλλά υπαρκτή, ενώ στο οριακό φρενάρισμα το σύνολο έχει την τάση να «βουτάει». Ωστόσο, σε συνδυασμό με την προβλεψιμότητα των αντιδράσεων και την ηλεκτρονική προστασία, το XPOW

Η κλίση είναι ελεγχόμενη αλλά υπαρκτή, ενώ στο οριακό φρενάρισμα το σύνολο έχει την τάση να «βουτάει». Ωστόσο, σε συνδυασμό με την προβλεψιμότητα των αντιδράσεων και την ηλεκτρονική προστασία, το XPOWER μπορεί να κινηθεί απίστευτα γρήγορα.

Η τελική αίσθηση δεν είναι σπορ, αλλά δεν προβληματίζει κιόλας. Αρκεί να υπάρχει σύνεση και σωστή αντίληψη των καταστάσεων.

Η τελική αίσθηση δεν είναι σπορ, αλλά δεν προβληματίζει κιόλας. Αρκεί να υπάρχει σύνεση και σωστή αντίληψη των καταστάσεων.