Δοκιμή: Νέο Suzuki Swift Hybrid με 82 ίππους

Οι νέες ρυθμίσεις σε τιμόνι/ανάρτηση και το δεδομένο μικρό βάρος έκαναν ακόμα πιο ευχάριστη την οδήγηση, αφού έχει τονιστεί η αμεσότητα της κατευθυντικότητας με ταυτόχρονη μάλιστα βελτίωση στην τρόπο

Οι νέες ρυθμίσεις σε τιμόνι/ανάρτηση και το δεδομένο μικρό βάρος έκαναν ακόμα πιο ευχάριστη την οδήγηση, αφού έχει τονιστεί η αμεσότητα της κατευθυντικότητας με ταυτόχρονη μάλιστα βελτίωση στην τρόπο λείανσης των έντονων ανωμαλιών.

Προβληματίζει το φρενάρισμα σε κατάσταση πανικού με τη σχετική μέτρηση από τα 100 χλμ./ώρα να είναι απογοητευτική: Mε 46,1 μέτρα να είναι η χειρότερη επίδοση της κατηγορίας και όχι μόνο.

Προβληματίζει το φρενάρισμα σε κατάσταση πανικού με τη σχετική μέτρηση από τα 100 χλμ./ώρα να είναι απογοητευτική: Mε 46,1 μέτρα να είναι η χειρότερη επίδοση της κατηγορίας και όχι μόνο.