Ηλεκτρικό CUPRA Born με 231 PS στα 35 χιλιάρικα: Αξίζει τα λεφτά του;

Αρέσει σχεδιαστικά η καμπίνα του CUPRA Born eBoost (μεγάλη οθόνη αφής, ψηφιακό καντράν 5,3 ιντσών, μπρονζέ λεπτομέρειες), στην οποία πάντως θα θέλαμε ορισμένα μαλακά, αφρώδη υλικά.

Αρέσει σχεδιαστικά η καμπίνα του CUPRA Born eBoost (μεγάλη οθόνη αφής, ψηφιακό καντράν 5,3 ιντσών, μπρονζέ λεπτομέρειες), στην οποία πάντως θα θέλαμε ορισμένα μαλακά, αφρώδη υλικά.

Οι επιβάτες του πίσω καθίσματος απολαμβάνουν αέρα 14,5 εκατ. για τα πόδια τους, ενώ παράλληλα η έλλειψη τούνελ μετάδοσης δεν δημιουργεί δυσκολίες στο μεσαίο επιβάτη.

Οι επιβάτες του πίσω καθίσματος απολαμβάνουν αέρα 14,5 εκατ. για τα πόδια τους, ενώ παράλληλα η έλλειψη τούνελ μετάδοσης δεν δημιουργεί δυσκολίες στο μεσαίο επιβάτη.