Ηλεκτρικό CUPRA Born με 231 PS στα 35 χιλιάρικα: Αξίζει τα λεφτά του;

Με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, το CUPRA Born eBoost θα περάσει τις ανωμαλίες χωρίς να θορυβεί ή να φέρνει κραδασμούς στην καμπίνα και ταυτόχρονα θα ελέγξει απόλυτα την κλίση και τις αντιδράσεις στις σ

Με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, το CUPRA Born eBoost θα περάσει τις ανωμαλίες χωρίς να θορυβεί ή να φέρνει κραδασμούς στην καμπίνα και ταυτόχρονα θα ελέγξει απόλυτα την κλίση και τις αντιδράσεις στις στροφές.

Η άμεσα διαθέσιμη ροπή με την πρώτη γκαζιά (310 Nm) εξασφαλίζει γρήγορες προσπεράσεις, σε όλες τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις (60-100 σε 3,4 δλ. και 80-120 σε 4,5 δλ.).

Η άμεσα διαθέσιμη ροπή με την πρώτη γκαζιά (310 Nm) εξασφαλίζει γρήγορες προσπεράσεις, σε όλες τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις (60-100 σε 3,4 δλ. και 80-120 σε 4,5 δλ.).