Δοκιμή: Ηλεκτρικό Kia Niro με 204 άλογα & 400 χλμ. αυτονομία

Η μέση κατανάλωση ενέργειας στη διάρκεια της δοκιμής ήταν γύρω από τις 16,5 kWh/100 χλμ., ένδειξη που ουσιαστικά ταυτίζεται με τις υποσχέσεις της Kia για 16,2 kWh/100 χλμ.. Mε δεδομένη την ωφέλιμη χωρ

Η μέση κατανάλωση ενέργειας στη διάρκεια της δοκιμής ήταν γύρω από τις 16,5 kWh/100 χλμ., ένδειξη που ουσιαστικά ταυτίζεται με τις υποσχέσεις της Kia για 16,2 kWh/100 χλμ.. Mε δεδομένη την ωφέλιμη χωρητικότητα των 64,8 kWh της μπαταρίας ιόντων-λιθίου, το Kia Niro EV είναι σε θέση να κάνει 400 χλμ. με μια φόρτιση σε μικτές συνθήκες.

Η θύρα φόρτισης είναι στο κέντρο του μπροστινού προφυλακτήρα. Ευπρόσδεκτη η στάνταρ υποδοχή των 11 kW για απλή φόρτιση, θα θέλαμε κάτι παραπάνω από 100 kW για την ταχυφόρτιση.

Η θύρα φόρτισης είναι στο κέντρο του μπροστινού προφυλακτήρα. Ευπρόσδεκτη η στάνταρ υποδοχή των 11 kW για απλή φόρτιση, θα θέλαμε κάτι παραπάνω από 100 kW για την ταχυφόρτιση.