Φουλ υβριδικό ή Plug-in hybrid; Ποιο Toyota με συμφέρει περισσότερο;

Η αεροδυναμική σχεδίαση του Toyota Prius και η καλή δουλειά των σχεδιαστών στην ηχομόνωση, εξασφαλίζει πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα (65,2 dB με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα).

Η αεροδυναμική σχεδίαση του Toyota Prius και η καλή δουλειά των σχεδιαστών στην ηχομόνωση, εξασφαλίζει πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα (65,2 dB με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα).

Πολύ ομαλός και εύρυθμος είναι ο τρόπος λειτουργίας του Plug-in Toyota C-HR, με το σύστημα να δίνει προτεραιότητα στον ηλεκτρισμό και τον βενζινοκινητήρα να κάνει αισθητή την παρουσία του μόνο στο φου

Πολύ ομαλός και εύρυθμος είναι ο τρόπος λειτουργίας του Plug-in Toyota C-HR, με το σύστημα να δίνει προτεραιότητα στον ηλεκτρισμό και τον βενζινοκινητήρα να κάνει αισθητή την παρουσία του μόνο στο φουλ γκάζι.