Ηλεκτρικό Vs βενζίνη σε fun to drive: CUPRA Born ή Ford Focus;

Σχεδόν... αποκομμένη από εξωτερικούς θορύβους είναι η καμπίνα του Focus, με τον 1.000άρη EcoBoost να λειτουργεί εύρυθμα και πολιτισμένα, ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες (πολύ καλή η μέτρηση των 67,5 dB

Σχεδόν... αποκομμένη από εξωτερικούς θορύβους είναι η καμπίνα του Focus, με τον 1.000άρη EcoBoost να λειτουργεί εύρυθμα και πολιτισμένα, ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες (πολύ καλή η μέτρηση των 67,5 dB στα 120 χλμ./ώρα).

Η άμεσα διαθέσιμη ροπή με την πρώτη γκαζιά (310 Nm) εξασφαλίζει γρήγορες προσπεράσεις, σε όλες τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις (60-100 σε 3,4 δλ. και 80-120 σε 4,5 δλ.) για το ηλεκτρικό hatchback της CUPR

Η άμεσα διαθέσιμη ροπή με την πρώτη γκαζιά (310 Nm) εξασφαλίζει γρήγορες προσπεράσεις, σε όλες τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις (60-100 σε 3,4 δλ. και 80-120 σε 4,5 δλ.) για το ηλεκτρικό hatchback της CUPRA.