Ηλεκτρικό Vs βενζίνη σε fun to drive: CUPRA Born ή Ford Focus;

Εξαιρετική θέση οδήγησης και ένα τιμόνι-ποίημα αμεσότητας, αίσθησης και πληροφόρησης συνθέτουν ένα εξαιρετικό οδηγικό πακέτο για το Ford Focus, που παραμένει το πιο ευχάριστο οδηγικά μοντέλο της κατηγ

Εξαιρετική θέση οδήγησης και ένα τιμόνι-ποίημα αμεσότητας, αίσθησης και πληροφόρησης συνθέτουν ένα εξαιρετικό οδηγικό πακέτο για το Ford Focus, που παραμένει το πιο ευχάριστο οδηγικά μοντέλο της κατηγορίας.

Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εξασφαλίζει ικανοποιητική άνεση στο CUPRA Born, κυρίως όμως ελέγχει απόλυτα τις κλίσεις στις στροφές στο βάρος 1.736 κιλών αμάξωμα.

Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εξασφαλίζει ικανοποιητική άνεση στο CUPRA Born, κυρίως όμως ελέγχει απόλυτα τις κλίσεις στις στροφές στο βάρος 1.736 κιλών αμάξωμα.