Το Honda e:Ny1 «κάθεται» 5 εκατοστά πιο χαμηλά από το HR-V στο δρόμο (142 χλστ. απόσταση από το έδαφος έναντι 190 στο HR-V) και έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους κάτι που σε συνδυασμό με τη σφιχτή ανάρτηση καθιστά το σύνολο ευχάριστα ευέλικτο και «ζωντανό», με μικρή κλίση και ουδέτερη συμπεριφορά.
Σε καθημερινούς ρυθμούς η ευκολία του χειρισμού, η ζωντάνια των επιταχύνσεων και η ήσυχη λειτουργία, καθιστούν το Honda e:Ny1 ενδιαφέρον. Αν κάτι μας προβλημάτισε πάντως είναι το σπινάρισμα του εσωτερικού (προς τη στροφή) τροχού, όταν επιταχύνεις νωρίς στη στροφή, χωρίς ίσιο τιμόνι.