Στα ίδια λεφτά: Suzuki Swift ή MG3 με 112 άλογα παραπάνω;

Τόσο στο χειροκίνητο (που δοκιμάσαμε) όσο και στο αυτόματο Suzuki Swift εδράζεται ένας μη turbo κινητήρας 1.197 κ.εκ., όπως και στο 3ης γενιάς μοντέλο, μόνο που πλέον έχει 3 και όχι 4 κυλίνδρους στοχε

Τόσο στο χειροκίνητο (που δοκιμάσαμε) όσο και στο αυτόματο Suzuki Swift εδράζεται ένας μη turbo κινητήρας 1.197 κ.εκ., όπως και στο 3ης γενιάς μοντέλο, μόνο που πλέον έχει 3 και όχι 4 κυλίνδρους στοχεύοντας την οικονομία καυσίμου και τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.

Ακόμα και αν τελειώσει η (μεγάλη για υβριδικό) μπαταρία του MG3, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αναλαμβάνει τη φόρτισή της και όχι την κίνηση.

Ακόμα και αν τελειώσει η (μεγάλη για υβριδικό) μπαταρία του MG3, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αναλαμβάνει τη φόρτισή της και όχι την κίνηση.

Ο fun to drive οδηγικός χαρακτήρας παραμένει στο επίκεντρο για το Suzuki Swift, όπως διαπιστώσαμε στη δοκιμή της χειροκίνητης έκδοσης του ιαπωνικού supermini μοντέλου.

Ο fun to drive οδηγικός χαρακτήρας παραμένει στο επίκεντρο για το Suzuki Swift, όπως διαπιστώσαμε στη δοκιμή της χειροκίνητης έκδοσης του ιαπωνικού supermini μοντέλου.