Πρώτη δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai Tucson με 160 άλογα

Ακόμα και στην N-Line έκδοση της δοκιμής με τους τροχούς των 19 ιντσών και τα ελαστικά 235/50, το ανανεωμένο Hyundai ξεχωρίζει για την υψηλή άνεση και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα.

Ακόμα και στην N-Line έκδοση της δοκιμής με τους τροχούς των 19 ιντσών και τα ελαστικά 235/50, το ανανεωμένο Hyundai ξεχωρίζει για την υψηλή άνεση και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα.

Ο άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω και τα πολύ φαρδιά μετατρόχια φροντίζουν έτσι ώστε το Tucson (έχοντας επιλέξει το πρόγραμμα Sport για βελτιωμένη αίσθηση στο τιμόνι και απόκριση στο γκάζι), να ανταπο

Ο άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω και τα πολύ φαρδιά μετατρόχια φροντίζουν έτσι ώστε το Tucson (έχοντας επιλέξει το πρόγραμμα Sport για βελτιωμένη αίσθηση στο τιμόνι και απόκριση στο γκάζι), να ανταποκρίνεται με ασφάλεια και ουδετερότητα ακόμα και σε γρήγορο ρυθμό οδήγησης.