Λόγω της τεχνολογίας Steer by wire στο τιμόνι της Lexus υπάρχει μεταβλητός λόγος της κρεμαγέρας όσο και μεταβλητή υποβοήθηση, αναλόγως της ταχύτητας κίνησης του οχήματος, γεγονός που εξυπηρετεί την ταχύτερη απόκριση και τον ακριβέστερο έλεγχο του αυτοκινήτου.
«Πηγή του κακού» στη θρυλική Lexus LFAαποτελούσε ένα V10 σύνολο βενζίνης 4,8 λτ., απόδοσης 560 ίππων και 480 Nm ροπής, που στρόφαρε έως τις 9.000 σ.α.λ..
Σε σχέση με το κλασικό UX 300e, στο πρωτότυπο προστέθηκαν κουμπί «engine start», συμπλέκτης με ισχυρό ελατήριο επαναφοράς για όσο το δυνατόν πιο φυσική αίσθηση (όταν τον πατάς), ένας επιλογέας 6 ταχυτήτων με μικροδιακόπτες σε κάθε του θέση (σχέση) αλλά και στροφόμετρο.