Δοκιμή Hyundai i30 1,5 λτ. | Ανανεωμένο με 140 άλογα και τιμή-μούρλια

Ο 1,5 turbo κινητήρας δεν αποδίδει πλέον 160, αλλά 140 ίππους. Οι επιδόσεις όμως είναι καλές και σε συνδυασμό με το ήπια υβριδικό σύστημα, η κατανάλωση παραμένει γύρω από τα 7,5 λτ./100 χλμ..

Ο 1,5 turbo κινητήρας δεν αποδίδει πλέον 160, αλλά 140 ίππους. Οι επιδόσεις όμως είναι καλές και σε συνδυασμό με το ήπια υβριδικό σύστημα, η κατανάλωση παραμένει γύρω από τα 7,5 λτ./100 χλμ..