Δοκιμή Hyundai i30 1,5 λτ. | Ανανεωμένο με 140 άλογα και τιμή-μούρλια

Με το πλεονέκτημα της στάνταρ πίσω ανεξάρτητης ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων, η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική χωρίς εκπτώσεις όμως στο κράτημα ή στο δυναμισμό των οδικών χαρακτηριστικών.

Με το πλεονέκτημα της στάνταρ πίσω ανεξάρτητης ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων, η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική χωρίς εκπτώσεις όμως στο κράτημα ή στο δυναμισμό των οδικών χαρακτηριστικών.

Θα θέλαμε πιο «κοφτερό» το τιμόνι, το i30 όμως είναι σε τελική ανάλυση άκρως αποτελεσματικό και με υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας.

Θα θέλαμε πιο «κοφτερό» το τιμόνι, το i30 όμως είναι σε τελική ανάλυση άκρως αποτελεσματικό και με υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας.