Δοκιμή: Ford Kuga υβριδικό και τετρακίνητο με 183 άλογα

Το Kuga θα στρίψει αποφασιστικά και γρήγορα σε μια καμπή, μην επιτρέποντας κλίσεις στο αμάξωμα. Σε σχέση με το δικίνητο μάλιστα είναι αρκετά πιο δυναμικό στο δρόμο και λόγω της ανάρτησης πολλαπλών συν

Το Kuga θα στρίψει αποφασιστικά και γρήγορα σε μια καμπή, μην επιτρέποντας κλίσεις στο αμάξωμα. Σε σχέση με το δικίνητο μάλιστα είναι αρκετά πιο δυναμικό στο δρόμο και λόγω της ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων

Το Kuga χάρη στην τετρακίνηση, τις γωνίες αναρρίχησης και τα ειδικά drive modes, έχει διευρυμένα περιθώρια σε εδάφη κολλώδη (π.χ. λάσπη) ή μειωμένης πρόσφυσης.

Το Kuga χάρη στην τετρακίνηση, τις γωνίες αναρρίχησης και τα ειδικά drive modes, έχει διευρυμένα περιθώρια σε εδάφη κολλώδη (π.χ. λάσπη) ή μειωμένης πρόσφυσης.