Δοκιμή: Νέο Citroen C3 - Θυμίζει SUV και έχει τιμή πρόκληση

Το σύνολο τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης, είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα και η 3κύλινδρη χροιά του ακούγεται στις ψηλές μόνο στροφές

Το σύνολο τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης, είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα και η 3κύλινδρη χροιά του ακούγεται στις ψηλές μόνο στροφές

Σε αυτή την κατηγορία και στα εισαγωγικά σύνολα, ίσως το κυριότερο ζητούμενο είναι η οικονομία καυσίμου, με τη μέση τιμή της να γυροφέρνει στα αρκετά χαμηλά επίπεδα των 6,5-7 λτ./100 χλμ.

Σε αυτή την κατηγορία και στα εισαγωγικά σύνολα, ίσως το κυριότερο ζητούμενο είναι η οικονομία καυσίμου, με τη μέση τιμή της να γυροφέρνει στα αρκετά χαμηλά επίπεδα των 6,5-7 λτ./100 χλμ.