Δοκιμή: Νέο Citroen C3 - Θυμίζει SUV και έχει τιμή πρόκληση

Το σύνολο τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης, είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα και η 3κύλινδρη χροιά του ακούγεται στις ψηλές μόνο στροφές

Το σύνολο τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης, είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα και η 3κύλινδρη χροιά του ακούγεται στις ψηλές μόνο στροφές

Το σύνολο στην πολύ καλά αποθέματα ροπής τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης, είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα και η 3κύλινδρη χροιά του ακούγεται στις ψηλές μόνο στροφές.

Το σύνολο στην πολύ καλά αποθέματα ροπής τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης, είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα και η 3κύλινδρη χροιά του ακούγεται στις ψηλές μόνο στροφές.

Σε αυτή την κατηγορία και στα εισαγωγικά σύνολα, ίσως το κυριότερο ζητούμενο είναι η οικονομία καυσίμου, με τη μέση τιμή της να γυροφέρνει στα αρκετά χαμηλά επίπεδα των 6,5 λτ./100

Σε αυτή την κατηγορία και στα εισαγωγικά σύνολα, ίσως το κυριότερο ζητούμενο είναι η οικονομία καυσίμου, με τη μέση τιμή της να γυροφέρνει στα αρκετά χαμηλά επίπεδα των 6,5 λτ./100