Ήπια υβριδικό Ford Focus, diesel Opel Astra ή VW Golf με 150 άλογα;

Γύρω στα 6,5 λίτρα κατανάλωση είδαμε με τον 1,5 TSΙ των 150 ίππων του Golf, το οποίο ενεργοποιεί το σύστημα ACT απενεργοποίησης 2/4 κυλίνδρων για ακόμη μεγαλύτερη οικονομία σε συνθήκες ταξιδιού.

Γύρω στα 6,5 λίτρα κατανάλωση είδαμε με τον 1,5 TSΙ των 150 ίππων του Golf, το οποίο ενεργοποιεί το σύστημα ACT απενεργοποίησης 2/4 κυλίνδρων για ακόμη μεγαλύτερη οικονομία σε συνθήκες ταξιδιού.

O 1.500άρης diesel κινητήρας του Opel Astra «καίει» ελάχιστα στον αυτοκινητόδρομο, εξ ου και η αυτονομία ταξιδιού που ξεπερνά τα 1.100 χλμ..

O 1.500άρης diesel κινητήρας του Opel Astra «καίει» ελάχιστα στον αυτοκινητόδρομο, εξ ου και η αυτονομία ταξιδιού που ξεπερνά τα 1.100 χλμ..

Η πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας και η εύρυθμη λειτουργία του κινητήριου συνόλου περιορίζουν αισθητά την ένταση των θορύβων που περνούν στο εσωτερικό του Ford Focus (πολύ καλή η μέτρηση των 67,5 dB

Η πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας και η εύρυθμη λειτουργία του κινητήριου συνόλου περιορίζουν αισθητά την ένταση των θορύβων που περνούν στο εσωτερικό του Ford Focus (πολύ καλή η μέτρηση των 67,5 dB στα 120 χλμ./ώρα).