Δοκιμή: Hyundai i10 με 79 PS | Αναβαθμισμένο & πιο οικονομικό

H εξασθένιση του κινητήρα έχει μεγαλώσει τους χρόνους των ρεπρίζ (60-100 με 4η και 80-120 με 5η σε 14,6 από 14,0 δλ. και 23,6 από 22,5 δλ. αντίστοιχα), αλλά έχει φέρει μια μικρή μείωση στη μέση κατανά

H εξασθένιση του κινητήρα έχει μεγαλώσει τους χρόνους των ρεπρίζ (60-100 με 4η και 80-120 με 5η σε 14,6 από 14,0 δλ. και 23,6 από 22,5 δλ. αντίστοιχα), αλλά έχει φέρει μια μικρή μείωση στη μέση κατανάλωση (6,7 από 7,0 λτ./100 χλμ.).