Δοκιμή: CUPRA Terramar | Τετρακίνητη SUV-άρα με γκάζια και σπορ βλέψεις

Ο 2λιτρος turbo κινητήρας των 265 ίππων δεν έχει καμίας μορφής εξηλεκτρισμό. Προσφέρει δυνατές επιταχύνσεις (οι μετρήσεις μας επαλήθευσαν τα 5,9 δλ. που υπόσχεται η CUPRA για το 0-100) και τρομερές ρε

Ο 2λιτρος turbo κινητήρας των 265 ίππων δεν έχει καμίας μορφής εξηλεκτρισμό. Προσφέρει δυνατές επιταχύνσεις (οι μετρήσεις μας επαλήθευσαν τα 5,9 δλ. που υπόσχεται η CUPRA για το 0-100) και τρομερές ρεπρίζ.