Δοκιμή: CUPRA Terramar | Τετρακίνητη SUV-άρα με γκάζια και σπορ βλέψεις

Με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση να έχει τον κύριο λόγο στην πρόσφυση ακόμα και σε… περίεργες συνθήκες καιρού ή ποιότητας ασφάλτου, το κράτημα είναι εντυπωσιακό.

Με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση να έχει τον κύριο λόγο στην πρόσφυση ακόμα και σε… περίεργες συνθήκες καιρού ή ποιότητας ασφάλτου, το κράτημα είναι εντυπωσιακό.

Όταν χρειαστεί πέρα από τα πολλά και εξαιρετικά σε λειτουργία ηλεκτρονικά, υπάρχει ένα σύστημα φρένων που σε καθηλώνει με την απόδοση (100-0 χλμ./ώρα σε 34,6 μ.) και την αντοχή του.

Όταν χρειαστεί πέρα από τα πολλά και εξαιρετικά σε λειτουργία ηλεκτρονικά, υπάρχει ένα σύστημα φρένων που σε καθηλώνει με την απόδοση (100-0 χλμ./ώρα σε 34,6 μ.) και την αντοχή του.