Δοκιμή: 4κίνητο Hyundai Kona με 170 άλογα, στη σπορτίφ έκδοση N Line

Η αρκετά καλή ηχομόνωση της καμπίνας σε συνδυασμό με την εύρυθμη λειτουργία του βενζινοκινητήρα κρατούν χαμηλά τους αεροδυναμικούς θορύβους, ακόμη και στις σχετικά υψηλές ταχύτητες (67,1 dB στα 120 χλ

Η αρκετά καλή ηχομόνωση της καμπίνας σε συνδυασμό με την εύρυθμη λειτουργία του βενζινοκινητήρα κρατούν χαμηλά τους αεροδυναμικούς θορύβους, ακόμη και στις σχετικά υψηλές ταχύτητες (67,1 dB στα 120 χλμ./ώρα).

Ο 1.600άρης turbo βενζινοκινητήρας έχει ίδια ροπή (265 Nm) αλλά μικρότερη ισχύ (170 από 198 άλογα).

Ο 1.600άρης turbo βενζινοκινητήρας έχει ίδια ροπή (265 Nm) αλλά μικρότερη ισχύ (170 από 198 άλογα).