Δοκιμή: 4κίνητο Hyundai Kona με 170 άλογα, στη σπορτίφ έκδοση N Line

Σε δρόμους με συνεχόμενες καμπές, οι αναρτήσεις και το σύστημα τετρακίνησης θα βάλουν αποφασιστικά το SUV στην είσοδο της στροφής, εξαλείφοντας όποια προδιάθεση για υποστροφή με το ηλεκτρονικά ελεγχόμ

Σε δρόμους με συνεχόμενες καμπές, οι αναρτήσεις και το σύστημα τετρακίνησης θα βάλουν αποφασιστικά το SUV στην είσοδο της στροφής, εξαλείφοντας όποια προδιάθεση για υποστροφή με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό του Hyundai Kona να δουλεύει άψογα.

Από τον πιεζοπεριστροφικό επιλογέα ρυθμίζεις τόσο την ένταση απόκρισης του κινητήρα (π.χ. Eco, Sport) όσο και την εμπλοκή της 4κίνησης (υπάρχει και δυνατότητα «κλειδώματος» Lock).

Από τον πιεζοπεριστροφικό επιλογέα ρυθμίζεις τόσο την ένταση απόκρισης του κινητήρα (π.χ. Eco, Sport) όσο και την εμπλοκή της 4κίνησης (υπάρχει και δυνατότητα «κλειδώματος» Lock).