Δοκιμή: Hyundai i10 1,0T 90 PS N-Line

Τα 10 λιγότερα άλογα στην απόδοση του κινητήρα φάνηκαν μόνο στο 0-100 (10,9 από 9,9 δλ.). Οι ρεπρίζ παρέμειναν ως είχαν, όπως και η ροπή (172 Nm στις 1.500 σ.α.λ.), με ένα 6άρι πιο πυκνής κλιμάκωσης κ

Τα 10 λιγότερα άλογα στην απόδοση του κινητήρα φάνηκαν μόνο στο 0-100 (10,9 από 9,9 δλ.). Οι ρεπρίζ παρέμειναν ως είχαν, όπως και η ροπή (172 Nm στις 1.500 σ.α.λ.), με ένα 6άρι πιο πυκνής κλιμάκωσης κιβώτιο θα ήταν και καλύτερες.