Δοκιμή: 4κίνητο υβριδικό Κia Sportage με 210 PS

Στις εκτός δρόμου περιηγήσεις κύριο όπλο δεν είναι τόσο τα 170 χλστ. από το έδαφος, όσο η αυτόματη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση. Μάλιστα για ζόρικες καταστάσεις υπάρχουν έξτρα προγράμματα λε

Στις εκτός δρόμου περιηγήσεις κύριο όπλο δεν είναι τόσο τα 170 χλστ. από το έδαφος, όσο η αυτόματη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση. Μάλιστα για ζόρικες καταστάσεις υπάρχουν έξτρα προγράμματα λειτουργίας, αλλά και «κλείδωμά» της.

Στα θετικά του υβριδικού Kia Sportage, η ποιότητα κύλισης και η λειτουργία της ανάρτησης, που σε συνδυασμό με τους τροχούς των 18 ιντσών και τα ελαστικά με το λογικό προφίλ (55) υποδέχονται ευγενικά κ

Στα θετικά του υβριδικού Kia Sportage, η ποιότητα κύλισης και η λειτουργία της ανάρτησης, που σε συνδυασμό με τους τροχούς των 18 ιντσών και τα ελαστικά με το λογικό προφίλ (55) υποδέχονται ευγενικά και αρκετά αθόρυβα τις κακοτεχνίες που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν.