Το Hyundai Ioniq 5N μπορεί να μείνει βιδωμένο στην άσφαλτο, είναι όμως και απολαυστικό με την ουρά του όταν ρυθμίσεις κατάλληλα τα ηλεκτρονικά και την κατανομή της τετρακίνησης. Πάνω από το όριο θέλει την άπλα του καθώς 2,2 τόνοι είναι αυτοί.
Πατώντας σε θεόφαρδα μετατρόχια (με 1.625 χλστ. μπροστά και 1.623 χλστ. πίσω είναι μεγαλύτερα της Porsche 911 Carrera), το νέο Civic Type R εμφανίζει μηδενική κλίση και απίθανη μηχανική πρόσφυση, που ούτε μπορείς να σκεφτείς πως μπορεί να προσφέρει ένα προσθιοκίνητο 329 ίππων.