Ήπια υβριδικά μικρά SUV: Ford Puma (125 PS) ή Suzuki Vitara (129 PS);

Ο απολαυστικός οδηγικός χαρακτήρας του Ford Puma, ακόμη και στις εκδόσεις Titanium χωρίς το πιο σπορτίφ set-up αναρτήσεων της έκδοσης ST-Line, παραμένει το νο.1 ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα, με το κο

Ο απολαυστικός οδηγικός χαρακτήρας του Ford Puma, ακόμη και στις εκδόσεις Titanium χωρίς το πιο σπορτίφ set-up αναρτήσεων της έκδοσης ST-Line, παραμένει το νο.1 ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα, με το κοφτερό και ακριβές τιμόνι να κάνει το μπροστινό μέρος υπάκουο σε κάθε εντολή.

Στο δρόμο, τα περιθώρια πρόσφυσης του Suzuki Vitara είναι καλά, οι αντιδράσεις προβλέψιμες, τα φρένα ικανοποιητικά και η μαλακή ανάρτηση κάνει τη δουλειά της απέναντι στις ανωμαλίες του δρόμου αλλά κα

Στο δρόμο, τα περιθώρια πρόσφυσης του Suzuki Vitara είναι καλά, οι αντιδράσεις προβλέψιμες, τα φρένα ικανοποιητικά και η μαλακή ανάρτηση κάνει τη δουλειά της απέναντι στις ανωμαλίες του δρόμου αλλά και σε μία off-road διαδρομή.