Η διευρυμένη ηλεκτρική λειτουργία της 5ης γενιάς υβριδικού συστήματος by Toyota έχει βοηθήσει ώστε η μέση κατανάλωση του 4κίνητου C-HR να είναι γύρω στα 5,0-5,2 λτ./100 χλμ., χωρίς να «σερνόμαστε».
Η υβριδική έκδοση του Hyundai Tucson χρησιμοποιεί κανονικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις, ένας εξαιρετικός συνδυασμός που εκμεταλλεύεται στο έπακρο τους δύο κινητήρες, χωρίς να ενοχλεί ηχητικά στο βαθύ πάτημα του γκαζιού.
Χάρη στη λειτουργία e-Pedal μπορείτε να επιβραδύνετε το Qashqai χωρίς τη χρήση του μεσαίου πεντάλ, ενώ παράλληλα φορτίζεται και η μπαταρία.