Δοκιμή Νέο Hyundai Inster: Ηλεκτρικό SUV πόλης με τιμή-πρόκληση

Οι 115 ίπποι του αποδεικνύονται αρκετοί για το μικρό (για ηλεκτρικό) βάρος των 1.410 κιλών του Inster, καθώς και θα επιταχύνει δυναμικά όποτε του ζητηθεί, και η κατανάλωση θα συγκρατηθεί αρκετά χαμηλά

Οι 115 ίπποι του αποδεικνύονται αρκετοί για το μικρό (για ηλεκτρικό) βάρος των 1.410 κιλών του Inster, καθώς και θα επιταχύνει δυναμικά όποτε του ζητηθεί, και η κατανάλωση θα συγκρατηθεί αρκετά χαμηλά.

Το Inster μοιάζει αρκετά ώριμο και συγκροτημένο και το κυριότερο ιδανικό για αυτοκίνητο πόλης. Είναι «ζωντανό» στο δρόμο, λόγω της αμεσότητας στην απόκριση, αλλά και ήρεμο συνάμα, καθώς είναι ήσυχο κα

Το Inster μοιάζει αρκετά ώριμο και συγκροτημένο και το κυριότερο ιδανικό για αυτοκίνητο πόλης. Είναι «ζωντανό» στο δρόμο, λόγω της αμεσότητας στην απόκριση, αλλά και ήρεμο συνάμα, καθώς είναι ήσυχο και δεν αντιδρά νευρικά.

Η κατανάλωση γυρόφερνε στα 12-13 kWh εντός πόλης με την πραγματική αυτονομία έτσι να διαμορφώνεται πάνω από 400 χλμ. στην έκδοση με την μεγάλη μπαταρία.

Η κατανάλωση γυρόφερνε στα 12-13 kWh εντός πόλης με την πραγματική αυτονομία έτσι να διαμορφώνεται πάνω από 400 χλμ. στην έκδοση με την μεγάλη μπαταρία.