Το νέο Citroen C3 απέναντι στον ανταγωνισμό των best seller μικρών

Tο υβριδικό Yaris καταφέρνει να κινείται για μεγάλο διάστημα μόνο με ρεύμα. Στη λειτουργία ECO, η κατανάλωση στην πόλη πέφτει εύκολα στα 3,5 λτ./100 χλμ. και σε μικτές συνθήκες στα 4,2 λτ./100 χλμ..

Tο υβριδικό Yaris καταφέρνει να κινείται για μεγάλο διάστημα μόνο με ρεύμα. Στη λειτουργία ECO, η κατανάλωση στην πόλη πέφτει εύκολα στα 3,5 λτ./100 χλμ. και σε μικτές συνθήκες στα 4,2 λτ./100 χλμ..

Το σύνολο του C3 τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης, είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα και η 3κύλινδρη χροιά του ακούγεται στις ψηλές μόνο στροφές

Το σύνολο του C3 τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης, είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα και η 3κύλινδρη χροιά του ακούγεται στις ψηλές μόνο στροφές

Ο κινητήρας του i20 διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία και το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά, ενώ είναι γεμάτος και στις μεσαίες στροφές.

Ο κινητήρας του i20 διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία και το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά, ενώ είναι γεμάτος και στις μεσαίες στροφές.