Δοκιμή: KGM Tivoli 163 PS | To πιο προσιτό και «δυνατό» 4κίνητο SUVάκι

Το ταμπλό δείχνει λιτό σε σχεδίαση, είναι όμως στιβαρό και επαρκώς φινιρισμένο.

Το ταμπλό δείχνει λιτό σε σχεδίαση, είναι όμως στιβαρό και επαρκώς φινιρισμένο.

Στάνταρ οι 2 ψηφιακές οθόνες, δε λείπει τίποτα από τον εξοπλισμό, υπάρχει κουμπί στην κεντρική κονσόλα που «κλειδώνει» την τετρακίνηση.

Στάνταρ οι 2 ψηφιακές οθόνες, δε λείπει τίποτα από τον εξοπλισμό, υπάρχει κουμπί στην κεντρική κονσόλα που «κλειδώνει» την τετρακίνηση.

Στάνταρ οι 2 ψηφιακές οθόνες, δε λείπει τίποτα από τον εξοπλισμό, υπάρχει κουμπί στην κεντρική κονσόλα που «κλειδώνει» την τετρακίνηση.

Στάνταρ οι 2 ψηφιακές οθόνες, δε λείπει τίποτα από τον εξοπλισμό, υπάρχει κουμπί στην κεντρική κονσόλα που «κλειδώνει» την τετρακίνηση.