4κίνητα SUV πόλης με χειροκίνητο κιβώτιο: KGM Tivoli ή Suzuki Vitara;

Η ποιότητα κύλισης του Suzuki Vitara είναι καλή, η αποσβένει εύκολα τις πιο πολλές από τις ανωμαλίες των δρόμων, με τη μόνη ουσιαστική ένσταση να αφορά την αίσθηση στο τιμόνι.

Η ποιότητα κύλισης του Suzuki Vitara είναι καλή, η αποσβένει εύκολα τις πιο πολλές από τις ανωμαλίες των δρόμων, με τη μόνη ουσιαστική ένσταση να αφορά την αίσθηση στο τιμόνι.

Τα ελαστικά των 16άρηδων τροχών του KGM Tivoli έχουν μπόλικο «ψωμί» (προφίλ 65) και συνδυαστικά με τη μαλακή ανάρτηση οι ανωμαλίες του δρόμου, λειαίνονται ικανοποιητικά, αν και όχι απόλυτα αθόρυβα.

Τα ελαστικά των 16άρηδων τροχών του KGM Tivoli έχουν μπόλικο «ψωμί» (προφίλ 65) και συνδυαστικά με τη μαλακή ανάρτηση οι ανωμαλίες του δρόμου, λειαίνονται ικανοποιητικά, αν και όχι απόλυτα αθόρυβα.