Πρώτη δοκιμή: Ηλεκτρικό Omoda 5 | 5άστερο σε ασφάλεια και 500 χλμ. σε αυτονομία

Η λείανση των κακοτεχνιών δεν είναι ιδεατή, αλλά και πάλι δεν μπορείς να παραπονεθείς πως είναι αναποτελεσματική για τα δεδομένα ενός «ταπεινού» ημιάκαμπτου άξονα, αφήνοντας μόνο τον αεροδυναμικό θόρυ

Η λείανση των κακοτεχνιών δεν είναι ιδεατή, αλλά και πάλι δεν μπορείς να παραπονεθείς πως είναι αναποτελεσματική για τα δεδομένα ενός «ταπεινού» ημιάκαμπτου άξονα, αφήνοντας μόνο τον αεροδυναμικό θόρυβο πάνω από τα 120 χλμ./ώρα να μετριάζει την ποιότητα κύλισης.