Η ήπια υβριδική τεχνολογία του Suzuki εξασφαλίζει μικρό boostάρισμα στις χαμηλές στροφές, ενώ παράλληλα κρατά χαμηλά τους αέριους ρύπους, απαλλάσσοντας από τα τέλη κυκλοφορίας.
Στην πράξη και με τον 1,0 TSI των 95 ίππων θα κινηθείτε άνετα στις περισσότερες των αστικών μετακινήσεων με το T-Cross, όμως αν είστε φορτωμένος με 3 και πάνω άτομα ή αν κινείστε σε ανηφορικό επαρχιακό δίκτυο, τότε το κατέβασμα μια σχέσης θα έρθει αβίαστα…
Το σύνολο του Citroen C3 τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης, είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα και η 3κύλινδρη χροιά του ακούγεται στις ψηλές μόνο στροφές.