Full υβριδικά μικρά SUV στα 145 άλογα: Nissan Juke ή Renault Captur;

Το καλό σε αίσθηση τιμόνι, το καλό κράτημα, η συγκρατημένη κλίση και τα δυνατά φρένα με 4 δισκόφρενα συνθέτουν ένα πολύ ενδιαφέρον οδηγικό προφίλ στο υβριδικό Nissan Juke.

Το καλό σε αίσθηση τιμόνι, το καλό κράτημα, η συγκρατημένη κλίση και τα δυνατά φρένα με 4 δισκόφρενα συνθέτουν ένα πολύ ενδιαφέρον οδηγικό προφίλ στο υβριδικό Nissan Juke.

Το υβριδικό Juke θέλει 5,5 λτ./100 χλμ. κατά μέσο όρο, τιμή που με ECO λειτουργία μέσα στην πόλη πέφτει και γύρω στα 4 λτ./100 χλμ. χάρη στη δυνατότητα για ηλεκτρική κίνηση μέχρι τα 55 χλμ./ώρα.

Το υβριδικό Juke θέλει 5,5 λτ./100 χλμ. κατά μέσο όρο, τιμή που με ECO λειτουργία μέσα στην πόλη πέφτει και γύρω στα 4 λτ./100 χλμ. χάρη στη δυνατότητα για ηλεκτρική κίνηση μέχρι τα 55 χλμ./ώρα.

Το καλό σε αίσθηση τιμόνι, το καλό κράτημα, η συγκρατημένη κλίση και τα δυνατά φρένα με 4 δισκόφρενα συνθέτουν ένα πολύ ενδιαφέρον οδηγικό προφίλ στο υβριδικό Nissan Juke.

Το καλό σε αίσθηση τιμόνι, το καλό κράτημα, η συγκρατημένη κλίση και τα δυνατά φρένα με 4 δισκόφρενα συνθέτουν ένα πολύ ενδιαφέρον οδηγικό προφίλ στο υβριδικό Nissan Juke.