Το καλό είναι πως το Puma Gen-E καταφέρνει να δίνει την αίσθηση πως «στρίβει» βασισμένο όχι στα ηλεκτρονικά, αλλά στη σωστή κινηματική των αναρτήσεων, με μπόλικη μηχανική πρόσφυση και ελάχιστες… ηλεκτρικές επιρροές.
Το τιμόνι του Puma Gen-E έχει εμφανώς Ford καταβολές με σωστό βάρος (ειδικά στη Sport λειτουργία) και ικανότητα να μεταφέρει σχεδόν όλη την πληροφόρηση από το μπροστινό σύστημα.
Το Ford Puma Gen-E δεν έχει πολλά να ζηλέψει από τα fun-to-drive βενζινοκίνητα αδέρφια του. Στρίβει δυναμικά, με σχεδόν μηδενικές κλίσεις, ένα «υπάκουο» μπροστινό σύστημα, καθώς και ένα αρκετά «ζωντανό» πίσω μέρος.