Εκρηκτικό Honda CR-Z από τη Mugen

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνώριμος 1,5 λτ κινητήρας, ο οποίος φιλοξενεί μια τουρμπίνα, αυξάνοντας την ιπποδύναμη στους 156 ίππους.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνώριμος 1,5 λτ κινητήρας, ο οποίος φιλοξενεί μια τουρμπίνα, αυξάνοντας την ιπποδύναμη στους 156 ίππους.

 Στο πίσω μέρος υπάρχει ένας διαχύτης, ο οποίος φιλοξενεί τη διπλή απόληξη της σπορ εξάτμισης.

Στο πίσω μέρος υπάρχει ένας διαχύτης, ο οποίος φιλοξενεί τη διπλή απόληξη της σπορ εξάτμισης.