Ένα αγωνιστικό MG

Κάτω από το καπό, ο κινητήρας 1.5 λτ. VTi Tech έχει δεχθεί τουρμπίνα, αλουμινένια πιστόνια, και νέους εκκεντροφόρους επικεφαλής, ενώ ο εγκέφαλός του επαναπρογραμματίστηκε.

Κάτω από το καπό, ο κινητήρας 1.5 λτ. VTi Tech έχει δεχθεί τουρμπίνα, αλουμινένια πιστόνια, και νέους εκκεντροφόρους επικεφαλής, ενώ ο εγκέφαλός του επαναπρογραμματίστηκε.

Το MG3 Trophy Championship εξοπλίζεται με ρυθμιζόμενη σπορ ανάρτηση, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και 17άρες ζάντες αλουμινίου.

Το MG3 Trophy Championship εξοπλίζεται με ρυθμιζόμενη σπορ ανάρτηση, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και 17άρες ζάντες αλουμινίου.

Η ισχύς του μοτέρ αυξήθηκε κατά 101 ίππους, φτάνοντας τους 207, ενώ η μέγιστη ροπή του είναι της τάξης των 260 Nm (+124 Nm).

Η ισχύς του μοτέρ αυξήθηκε κατά 101 ίππους, φτάνοντας τους 207, ενώ η μέγιστη ροπή του είναι της τάξης των 260 Nm (+124 Nm).