Στην πράξη το σύστημα e-power έχει δώσει πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας στο X-Trail, συγκριτικά με τα γνωστά υβριδικά σύνολα. Βέβαια ο σκοπός του συστήματος, όπως και όλων των υβριδικών είναι η μείωση της κατανάλωσης, η οποία γυρόφερνε στα 6,0 λτ./100 χλμ. και σαφώς μειωνόταν όσο βρισκόμασταν σε αστικό ιστό με λειτουργία ECO και e-pedal.
Το νέο Nissan X-Trail δεν επιβάλλεται βασισμένο μόνο στις πληθωρικές του διαστάσεις, αλλά και στην εμφάνισή του χωρίς να είναι υπερβολικά επιθετικό.