Το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο του Polo έχει σωστή κλιμάκωση και ωραία αίσθηση, ωστόσο ένα εξάρι κιβώτιο αναδείκνυε καλύτερα τα χαρακτηριστικά του συνόλου.
O 1.000άρης TSI του Ibiza είναι πολιτισμένος σε γενικές γραμμές, ανταποκρίνεται χωρίς δυσκολίες πάνω από τις 2.000 σ.α.λ. και επιτρέπει την οδήγηση με 1 ή και 2 σχέσεις πάνω.
Όπως κάθε μοντέλο του συγκριτικού μας, έτσι και η Skoda Fabia έχει εκπομπές ρύπων που την από απαλλάσσουν τέλη και περιορισμούς κίνησης στο Δακτύλιο.