Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Renault Captur και Skoda Kamiq

Πατώντας τον διακόπτη ECO στο mHEV Captur ρίχνεις την κατανάλωση ακόμη και στα 6,0 λτ./100 χλμ., στερείς όμως την αμεσότητα στην απόκριση του 7-τάχυτο αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (EDC).

Πατώντας τον διακόπτη ECO στο mHEV Captur ρίχνεις την κατανάλωση ακόμη και στα 6,0 λτ./100 χλμ., στερείς όμως την αμεσότητα στην απόκριση του 7-τάχυτο αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (EDC).

Συγκριτικά με το mHEV Captur, το καθαρά βενζινοκίνητο Skoda Kamiq του 1.500άρη TSI είναι κατά τι πιο θορυβώδες (70 dB στα 100 χλμ./ώρα).

Συγκριτικά με το mHEV Captur, το καθαρά βενζινοκίνητο Skoda Kamiq του 1.500άρη TSI είναι κατά τι πιο θορυβώδες (70 dB στα 100 χλμ./ώρα).

Ο χώρος αποσκευών του Renault Captur διαμορφώνεται από τα 422-536 λτ., ανάλογα της θέσης των στάνταρ συρόμενων πίσω καθισμάτων.

Ο χώρος αποσκευών του Renault Captur διαμορφώνεται από τα 422-536 λτ., ανάλογα της θέσης των στάνταρ συρόμενων πίσω καθισμάτων.