Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Ford Puma και Opel Mokka

Ανάλογα το οδηγικό πρόγραμμα (Normal, ECO, Sport, Slippery και Trail), αλλάζει είτε η απόκριση του κινητήρα και οι στροφές που αλλάζει η σχέση για τα ECO και Sport, είτε η λειτουργία του ESP για τα Sl

Ανάλογα το οδηγικό πρόγραμμα (Normal, ECO, Sport, Slippery και Trail), αλλάζει είτε η απόκριση του κινητήρα και οι στροφές που αλλάζει η σχέση για τα ECO και Sport, είτε η λειτουργία του ESP για τα Slippery και Trail.

Ελλείψει ήπια υβριδικής τεχνολογίας, ο 1.200άρης PureTech του Opel Mokka είναι κατά τι πιο θορυβώδης από τον EcoBoost του Puma, σε χαμηλές και υψηλές ταχύτητες.

Ελλείψει ήπια υβριδικής τεχνολογίας, ο 1.200άρης PureTech του Opel Mokka είναι κατά τι πιο θορυβώδης από τον EcoBoost του Puma, σε χαμηλές και υψηλές ταχύτητες.

Κάτω από τον κυρίως χώρο αποσκευών του Puma βρίσκεται το MegaBox, ένας έξτρα χώρος 80 λτ. με τάπα αποστράγγισης για τον πλένεις με το λάστιχο.

Κάτω από τον κυρίως χώρο αποσκευών του Puma βρίσκεται το MegaBox, ένας έξτρα χώρος 80 λτ. με τάπα αποστράγγισης για τον πλένεις με το λάστιχο.