Το ισπανικό SUVάκι «καίει» φυσικό αέριο, εκτός των κρύων εκκινήσεων, με τον οδηγό να μην καταλαβαίνει την εναλλαγή ανά καύσιμο, αλλά ούτε να μπορεί να επιλέξει ο ίδιος τι θέλει να καταναλώσει.
Υψηλή από τα χαμηλά και τις 1.750 σ.α.λ. είναι η ροπή (250 Nm) του 1.500άρη diesel κινητήρα των 110 ίππων, στοιχείο που δίνει θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα σε όλο το διαθέσιμο φάσμα περιστροφής του.
Η τοποθέτηση των δεξαμενών φυσικού αερίου μειώνει σημαντικά τον χώρο αποσκευών του SEAT Arona (282 λτ.).